Zamisli da si sova

Posetila sam Narodni muzej kako bih se upoznala sa sovama utinama. Utina je sova srednje veličine, izduženih krila. Njeno perje je smeđe boje, kljun joj je crn. Na vrhu glave ima čudna perca koja liče na uši. Noge i kandže su dobro obrasle perjem. 

U muzeju sam videla preparirane sove utine, sovinu gvalicu, mišiće od papira i vate, velike papire na kojima pišu razne stvari o sovama i mnoge alate za istraživanje. Prikazani su filmići o sovinom životu i letenju. Kada sam slušala oglašavanje sove preko slušalica, osećala sam se mirno i lagano kao sova. Kad smo gledali kako sove lete, osećala sam kao da će da izleti napolje. Filmići su bili zanimljivi i zabavni. 

Sledio je istraživački deo gde su učenici mogli da traže kosti miševa u sovinim gvalicama. Mikroskopom smo posmatrali lobanju. Najviše mi se svidelo kada smo bili istraživači. 

Imali smo kviz u kome smo svi učestvovali. Bilo je zanimljivo i zabavno. Nisam znala da odgovorim na sva pitanja, ali na mnoga jesam. 

Volela bih da ovakve izložbe češće priređuju. 



Tijana Karić II2

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.