Ljubav prema pesmi

LEKSIKON
OMILJENA KNJIGA:
Nevena: Martine zagonetke
OMILJENA ŽIVOTINJA:
Nevena: Kornjača
Anja: Lav
OMILJENI CRTANI FILM:
Nevena: Mia i ja
Anja: 101 dalmatinac
OMILJENI SPORT:
Nevena i Anja, uglas: Odbojka

Nevena Rosić II2 i Anja Vukobrat III4 dele veliku ljubav prema pesmi i pevanju. Kao solistkinje gradskog Dečjeg hora „Čuperak” učestvovale su na brojnim koncertima i takmičenjima u zemlji i inostranstvu i pobrale sve pohvale za svoj nastup. 

Koliko dugo pevate u „Čuperku”?
Nevena: Tri godine.
Anja: Šest godina.

Koji vam je najdraži nastup?
Nevena: Kad sam bila u Sarajevu i osvojila prvu nagradu.
Anja: Na Internacionalnom festivalu „Ta se pesma ljubav zove”, gde sam pobedila.

Koju pesmu najviše volite da pevate?
Nevena: Sviđa mi se Ivan.
Anja: Zu, zu, zu.

Na kojim ste takmičenjima učestvovale?
Nevena: Učestvovala sam na „Lino festu” u Sarajevu, gde sam pobedila, na festivalima „Ta se pesma ljubav zove” u Kikindi i „Ja sam tvoj drug” u Požegi, gde sam osvojila drugo mesto.
Anja: Učestvovala sam još na međunarodnom takmičenju „Ja sam tvoj drug” u Požegi sa Protestnom gradskom pesmom i osvojila sam drugo mesto.

Kako drugari reaguju na vaše uspehe?
Nevena: Srećni su, podržavaju me...
Anja: Jako su srećni.

Šta radite u slobodno vreme?
Nevena: Družim se sa drugarima.
Anja: Igram se sa drugaricama.

Nevena, čuli smo i da lepo crtaš i pišeš. Kakve si uspehe imala na konkursima?
Nevena: Razne. Prošle godine sam pravila lutku od sunđera, trske i od vune i pozvali su me na smotru u Karavukovu, a ove godine sam napisala pesmu o čitanju knjiga i osvojila drugu nagradu na „Zmajevim dečjim igrama”.

Šta biste volele da budete kad porastete?
Nevena: Pevačica.
Anja: Volela bih da budem doktorica.

Hvala vam na razgovoru i želimo vam još mnogo uspešnih nastupa.

Anđela Kovačić, VII4

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.