Klizanje u Novom Sadu

U nedelju, 8. decembra, naši petaci su u pratnji odeljenjskog starešine Tanje Race i sa drugarima iz Bašaida otišli u Novi Sad na klizanje. 

Posle mnogo uspona i padova, naučili su da klizaju. Ali, nažalost, našoj drugarici Tamari Đorđević je naprsla noga zato što se sudarila i sada mora da nosi gips. Svi joj želimo brz oporavak.

Posle klizanja otišli smo da se šetamo po Dunavskom parku i po centru Novog Sada.


Pošto smo bili mnogo umorni, otišli smo do tržnog centra Promenada. Tamo smo ručali, išli po prodavnicama i u bioskop Cineplex gde smo gledali film Zaleđeno kraljevstvo 2.


Poslednjih sat vremena otišli smo na krov da sednemo na neku klupu, odmorimo, da se fotografišemo i saberemo utiske. 


Pogledali smo malo i utakmicu Fudbalskog kluba Vojvodina.

Prenosimo vam i doživljaje učenika koji su išli u Novi Sad.

Matija: Bilo mi je super. Sve je bilo divno. Najviše sam voleo kada sam išao da se klizam i da gledam film.
Aleksa: Na svu sreću, niko se nije povredio, osim Tamare koja će morati da nosi gips. Sve u svemu bilo je lepo.
Leon: Bilo mi je zanimljivo.
Nina: Bilo mi je odlično. Nisam nijednom pala.
Dime: Bilo je dobro, ali i tužno, jer se Tamara povredila.
Mihajlo: Bilo mi je super. Bilo je lepo. Naučili smo svi da klizamo. Tužan sam što je Tamara pala.

Šaljemo vam velike pozdrave.

Tekst i foto: Rastko Popović, V1



 Iva Plemić, V1

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.