Razgovor sa gitaristom

Igor Maletin je učenik 8. razreda naše škole koji nas oduševi svaki put kada zasvira gitaru.

Koliko dugo sviraš gitaru?
Nekih 10 godina.

Zašto si se opredelio baš za gitaru, a ne za neki drugi instrument?
Gitara mi je nekako najviše ležala od svih instrumenata.

Da li se još neko u tvojoj porodici bavi muzikom?
Moj tata se isključivo bavi muzikom, pa sam i ja pošao njegovim stopama.

Koja ti je omiljena kompozicija ili kompozitor?
Johan Sebastijan Bah i njegova Fuga.

Podseti nas gde si sve nastupao.
Više puta sam nastupao na Fantastu i na različitim festivalima.

Kada se spremaš za neki nastup, koliko vremena izdvojiš dnevno za sviranje gitare?
Zavisi, nekad pola sata, nekad sat vremena.

Koji ti je omiljeni festival?
Ne bih mogao nijedan da izdvojim.

Da li je na nekom od festivala tvoje sviranje gitare nagrađeno?
Jeste, diplomama.

A, koji ti je najveći uspeh?
Prošle godine sam na Fantastu osvojio prvu nagradu.

Koliko ti je teško da uskladiš školske obaveze sa obavezama u Muzičkoj?
Nije teško. Uvek treba da se nađe vreme za sve.

Koji nastavnik iz Muzičke škole će ti ostati u sećanju i zašto?
Nastavnik gitare Luka Vujović. Pored njega sam prvi put išao na Fantast i osvojio prvu nagradu.

Da li nameravaš da nastaviš da sviraš gitaru?
Naravno.

Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
Da se bavim sportom. Dižem tegove.

Zašto bi neko ko ne zna za koji instrument da se opredeli trebalo da izabere baš gitaru?
Gitara je jedan lep instrument, sa divnom melodijom, veoma je jednostavna da se nauči. Ima jako lepih kompozicija za gitaru.