Ja preduzetnik

DŽEPARAC

Ja u školu idem, nisam više mala,
torba mi je teška, za to školi hvala.
Teška mi je štilorka, olovka i knjiga,
ma sve je to u redu, jer za pos`o baš me briga!

Kada noću legnem, briga mi je mala,
pojedem  šta hoću, za to mami hvala.
Ne moram da mislim ni šta ću obući,
nove stvari i džeparac čekaju me kući!

E, toj će sreći doći kraj, uživanje će stati,
počeću da radim, za to hvala tati.
„Ajde, mala, širi veš, sudove odradi,
sredi sobu, usisaj, džeparac zaradi!” 

Kaže tata da je život surov, mora da se radi,
nema ništa od ležanja, umreću od gladi.
Sad vidim i sama da sam opet sretnik,
zaradila sam džeparac, pa ja sam preduzetnik!



Bojana Milošević, VI3 - najbolji rad na konkursu povodom Dana ludaje u organizaciji Udruženja privatnih preduzetnika

POSLASTIČARNICA

Moja mala radnjica
puna je slatkiša,
ali ne bi bilo loše
da bude malo i bakšiša.

Moja mala radnjica
puna je bombona,
a moji vredni radnici
puni su fazona.

Moja mala radnjica
nema novca za reklamu,
pa za nas saznaju
na Fejsbuku i Instagramu.

Mojoj maloj radnjici
uvek fali poneki kolačić,
a svi krive mene,
jer uvek me oda čokoladni brčić.


Mina Milosavljev, VI4

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.