Smešna strana

Perica vidi Jovicu kako trči gradom i zaustavi ga.

- Kuda si pošao?

- U „Ginisovu knjigu rekorda“.

- Šta ćeš tamo?

- Rešio sam slagalicu. Na njoj piše od tri do sedam godina, a ja je složio za pet meseci.



- Sipaj ribi u akvarijum još malo vode.

- Zašto, kada nije popila ni ovo što ima?



- Zašto uvek kupuješ cipele dva broja manje?

- Nemaš pojma kako se dobro osećam kada ih skinem.



- Kako se zoveš?

- Pantelija sa dva M, kao u Fifi.



- Dečko, treba ti dozvola da bi pecao na ovom jezeru.

- Ne, hvala, odlično mi ide i sa crvima.



- Moj tata je najhrabriji, on i kada veje ide napolje bez kape.

- Nije to ništa, moj kada veje ide i bez kape i bez kose.



Perica i Jovica rešavaju ukrštene reči.

- Južno voće sa tri slova.

- Kupus.
- Ne može.

- A ti probaj manju glavicu.


broj 3, godina I, decembar 2008.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.