Programiranje

Jedan od najboljih đaka naše škole je Miloš Pavlić iz VIII3. Pored brojnih interesovanja je i pravi ekspert u programiranju. Dokaz je prošlogodišnji izuzetan uspeh na državnom takmičenju. Pokušao sam nedavno da od Miloša otkrijem u čemu je tajna. 

Šta uopšte znači reč „kompjuter“?
Sama reč označava mašinu koja ljudima olakšava život.

Šta za tebe znači kompjuter?
Za mene je to mašina na kojoj mogu da se zabavljam i naučim nešto.

Sećaš se kad si dobio prvi kompjuter?
Da, bilo je to kad sam završio prvi razred... osećao sam se odlično.

Koliko vremena provodiš za kompjuterom?
Negde između sat vremena i sedam sati.

Šta radiš za to vreme?
Pravim programe, surfujem na Netu...

Koje sajtove najčešće posećuješ?
Pošto treniram plivanje, često posećujem sajt http://www.serbia-swim.org.rs/, zatim tu je http://www.musiccentar.com/, i naravno http://www.hsin.hr/, odakle skidam zadatke za programiranje.

Sećamo se da si prošle godine osvojio maksimalan broj bodova na Republičkom takmičenju u programiranju, pa me zanima otkud interesovanje za programiranje?
U školi je počela sekcija programiranja, ja sam otišao, video kako sve to izgleda i ostao. 

Šta sve programiranje podrazumeva?
Programiranje je, u stvari, pravljenje programa u raznim programskim jezicima.

Koliko ti znanje prirodnih nauka pomaže u programiranju?
Na primer, znanje matematike mi pomaže veoma mnogo.

Kako si se pripremao prošle godine?
Redovno sam dolazio na sekciju, radio zadatke sa Neta...

Šta očekuješ od ovogodišnjeg takmičenja?
Nadam se uspehu, naravno.

Koji ti je cilj kad je programiranje u pitanju?
Cilj mi je da se time bavim u životu.

Šta preporučuješ početnicima?
Preporučujem da dosta vežbaju.

Hvala na razgovoru i sve najbolje.



Denis Nastovski, VI2

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.