Balet

Nedavno smo imali zadovoljstvo da u Narodnom pozorištu uživamo u još jednoj lepoj predstavi balerina iz „Piruete“, među kojima su i naše drugarice Simona Sudarov iz I1, Sara Zamurović iz II2, Marija Vezmar iz III5, Anica Mijandžić iz IV1, Milica Sandić iz IV4, Tatjana Iličin iz V2 i Flora Katić iz V5. Bio je to povod da sa njima popričamo o ovom divnom plesu. 

Koliko dugo se bavite baletom? 
Simona: Dve godine. 
Sara: Šest godina. 
Marija: Ovo mi je peta godina. 
Anica: Jednu godinu. 
Milica: Manje od jedne godine. 
Tatjana: Završavam treću godinu. 
Flora: Osam godina. 

Zašto ste se odlučile za balet? 
Simona: Moja drugarica ide na balet. Veoma mi se svidelo kad sam je gledala, pa sam i ja odlučila da počnem da idem na balet. 
Sara: Veoma mi se sviđa. 
Marija: Volim da igram. 
Anica: Dopali su mi se pokreti. 
Flora: I meni su se svideli pokreti. 
Milica: Za balet sam se odlučila jer su mi kostimi lepi. 
Tatjana: Zanimljivo mi je, izgledalo mi je kao veoma privlačna umetnost. 

Šta vam se najviše dopada u baletu? 
Simona, Marija, Tatjana i Flora, složno: Pokreti. 
Sara: Sve mi se dopada. 
Anica: Najviše mi se dopadaju vežbe koje radimo na časovima. 
Milica: Najviše mi se dopada kada nastupamo. 

Ko vam drži časove baleta? 
Simona, Sara, Tatjana i Flora, horski: Nastavnica Ingrida. 
Marija, Anica i Milica, jednoglasno: Nastavnica Ana. 

Ko vas podržava? 
Simona: Podržavaju me roditelji, drugari i učiteljica. 
Sara: Porodica me podržava. 
Marija: Podržavaju me roditelji. 
Anica: Roditelji. 
Milica: Roditelji i drugari. 
Tatjana: Podržavaju me roditelji, drugari i nastavnica. 
Flora: Moja porodica me podržava. 

Da li imate uzore? 
Simona: Da, to je moja drugarica sa baleta, Anđela. 
Tatjana: Da, uzor mi je Mima, moja drugarica sa baleta. 

Da li ćemo uskoro imati prilike da vidimo još neki vaš nastup? 
Anica: Da, „Doček proleću“. 
Marija: Pripremamo i nastup za kraj školske godine. 

Hvala vam na razgovoru. Biće nam zadovoljstvo da vas ponovo gledamo. 


Sa balerinama razgovarali: Ljiljana Ivanković, Ivana Dankov i Marko Ludaić, V2 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.