Škola

Škola je
Hram znanja,
Uzor vaspitanja,
Moj drugi dom.

U školi sam naučila:
Prva slova,
Da čitam,
Da pišem,
Da računam
Da crtam, slikam i bojadišem.

Sad mogu da naučim sve što želim
I upoznam se sa svetom celim.

U školi sam stekla najbolju drugaricu.
U školi sam stekla najboljeg druga.
A dobila sam i prvu modricu.
I doživela da mi se neko ruga.

Shvatila sam da nas ima raznih,
I šta je to tolerancija.
Jasno mi je zašto sam nekada u kazni,
A zašto je nekada prava uživancija.

Naučila sam da pomognem drugu koji teže uči.
Naučila sam da ne zavidim drugarici koja je pametnija od mene.
Da se poverim nekom kad me nešto muči.
I da, kad zatreba, budem čvršća od stene.

Škola je
Hram znanja,
Uzor vaspitanja,
Moj drugi dom.

Dragica Vukša. nastavnica srpskog jezika i književnosti

No comments: