Dan ljubavi 2010.

Priredba povodom Dana ljubavi održana 17. februara, bila je ujedno i veče poezije.

Sve pesme su bile ljubavne, na srpskom, mađarskom, engleskom, nemačkom i rumunskom jeziku.

Recitovali su učenici nižih i viših razreda, a i nastavnik Steva Terzin nam je pročitao jednu svoju pesmu. Sve nas je ganulo čitanje jedne od pesama našeg nastavnika Ivana Belančića, koji nažalost, više nije sa nama.

Čuli su se i zvuci flaute, gitare, harmonike i tamburice, a videli smo i kako plesni par iz III razreda pleše ča-ča-ča. 

Kao što to obično bude kad je nešto lepo, vreme nam je proletelo, te se nadamo da će se uskoro nešto slično ponovo organizovati.




Teodora Plavšić, VI1





AKO ME POLJUBIŠ


Ako me poljubiš,
poleteću do neba,
skinuću ti zvezde
i napraviti srce.

Ako me poljubiš,
zaroniću do najvećih dubina,
izvadiću ti bisere
i napraviti srce.

Ako me poljubiš,
popeću se na najviši vrh,
ubraću ti cveće
i napraviti srce.

Ako me poljubiš,
ozdraviću od tuge,
otvoriću grudi
i pokloniti ti srce.

Ivan Belančić, naš nastavnik fizičkog

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.