Razgovor sa mladom pijanistkinjom

Danijela Biro je odlična učenica VIII4 razreda i dobitnica Plakete sveti Sava. Pored redovne osnovne škole, Dana pohađa i muzičku školu. Iskoristila sam vreme između časova da sa njom popričam o njenoj ljubavi prema muzici. 


Kada si krenula u muzičku?
U muzičku sam krenula 2005. godine.


Kako te je muzička primamila?
Primamila me je unutrašnjost škole, ljudi u njoj i zvuci instrumenata.


Ko ti je nastavnica?
Nastavnica klavira mi je Tamara Bajšanski Kiš, a nastavnica solfeđa Olgica Tešić.


Zašto si se odlučila baš za klavir?
Sviđa mi se zvuk i zadivljena sam kompozicijama, posebno Mesečevom sonatom.


Šta slušaš u slobodno vreme?
Uglavnom Rihanu i Tokio hotel.


Koji je tvoj savet za mlade početnike?
Da budu veseli, nasmejani, a kada su tužni da se opuste uz muziku.



Mirjana Ivanković, VI3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.