Bumerang




Sportski kamp je dobra fora
po bon-tonu sve se mora.
Učiš, vežbaš svaki dan
raspust nije dosadan.
Bumerang ekipa - to smo mi,
dođi s nama sad i ti.
Budi deo našeg tima,
biće lepo nama svima.



Anja Vidović, nagrađena pesma

Deco naša, nije šala
Bumerang vam i ove godine vrata otvara.
Podeljeni smo u grupe,
svako ima nastavnika svoga,
a majica plave boje krasi svakoga.
Sportovi razni, po koja reč strana,
eto nama zabave deset dana.
Nagrada će biti svakoga dana,
uslov je jedan:  sam biraš para.
Škola je naša nama kuća druga
na raspustu, u kampu,
naći ćeš sebi druga.

Jasna Mileusnić, Mina Ružić, Andrea Ružić


Đaci moji sportskog kampa
ja se divim vama.
A i ti, Bumeranže, sviđaš se nama.
Ja se vama dičim i ponosim
što ste takva deca, dobra, pametna.
Hvala ti, Bumeranže, što si uz nas.
Nema na čemu, deco, ja sam ponosan.
Hvala vam svima naši nastavnici.

Jelena Đumić, Teodora Turudija

Letnji raspust je pravo vreme
da se u Bumerang kamp krene.
Kamp nas uči,
kamp nas voli
i on se održava u našoj školi.
Moji drugovi i ja znamo
da se u kampu družimo stvarno.
I zato neka kamp traje
jer nam on veliku ljubav daje.

Nikola Radak

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.