Zlatni glasovi naše škole

U nedelju, 21. decembra, pred prepunom salom Narodnog pozorišta, održan je humanitarni koncert dečjeg hora „Čuperak“. Uspehu koncerta doprineli su i đaci naše škole, Jovana Popović (VI4), Vladimir Jakšić (V2), Marija Kovačević i Nikolina Adamov (I4).

Otkud ljubav prema muzici?

Jovana: Roditelji su primetili da lepo pevam i sa 10 godina sam se upisala u hor „Čuperak“. Od četvrtog razreda sam i u školskom horu.

Vlada: Drugari su me hvalili da lepo pevam, a jedna drugarica mi je pre dve godine rekla da se prijavim za „Raspevano proleće“ i tako je sve krenulo.

Najdraži nastup?

Nikolina i Marija, uglas: Ovaj.

Vlada: U Bugarskoj, maja ove godine, sa horom OŠ „Vuk Karadžić“.

Omiljena pesma?

Marija: Ima ih više, „Nikola“, „Sanjam oblake“ i „Č, š, r, lj“ koju pevam sama.

Nikolina: „Sanjamo kako plovimo na nebu“.

Jovana: „Đačka ljubav“.

Vlada: „Mocart“, koju pevam solo.

Reakcije društva na uspehe?

Jovana: Društvo me podržava i bodri.

Vlada: Srećni su zbog mene. A i prija što sam popularan.

Slobodno vreme?

Jovana: Volim da sam sa društvom iz škole i sa hora. Kada je lepo vreme šetamo po Trgu.

Vlada: Družim se sa drugarima iz škole, a najviše sa Jovanom.

Marija: Pevam i igram se sa ljubimcima. Imam dva psa.

Omiljena muzika?

Jovana: Slušam rok muziku, „Van Gog“ i „Negativ“.

Životni san?

Vlada: Želim da postanem pevač.

Jovana: Da budem rok zvezda.

Nikolina: Želela bih da budem pevačica.

Marija: Postaću doktorica za životinje.

Poruka?

Jovana: Svi koji žele da se bave muzikom, treba da probaju. Možda će i sami postići uspeh. A, kad ste tužni, pesma će učiniti da vam bude bolje.


Razgovarali Denis Nastovski (V2),Tamara Keneški i Nevena Grubišić (V1)

 broj 3, godina I, decembar 2008.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.