Smešna strana

Pre nego što je ušao u Jovičin stan, Perica je video na vratima natpis „Pazi pas“.
Kada je ušao, u uglu je video jedno bespomoćno stvorenjce.
- Zašto si stavio onaj natpis na vrata?
- Da ga neko ne zgazi kad uđe.



- Ja sam veoma emotivan.
- Kako to misliš?
- Pa, kada čitam neku uzbudljivu knjigu sav se oduzmem.
- Kako onda okrećeš stranice?


- Kakva ti je to knjiga?
- Našao sam je u parku, pa je nosim vlasniku.
- Otkud znaš čija je?
- Pa, piše na njoj Jovan Jovanović Zmaj.



- Sanjao sam da jedem špagete.
- Pa?
- Kada sam se probudio, nigde nisam mogao da nađem pertle.



Dođe miš na plažu i kaže slonu koji se kupao:
- Izlazi iz vode!
- Zašto?
- Izlazi kad ti kažem!
Slon izađe. Miš ga pogleda i reče:
- Sada možeš da se vratiš.
- Pa, zašto si me onda terao napolje?
- Mislio sam da si obukao moje kupaće gaćice.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.