Mladi pijanisti naše škole

Nekoliko dobitnika Plakete sveti Sava pored redovne osnovne škole uspešno pohađa i muzičku školu, odsek klavir. Iskoristile smo vreme između časova da porazgovaramo sa našim pijanistima Marijom Margaretom Pancel, Dunjom Ilić i Filipom Bajilom.

Kada ste se upisali u muzičku školu?
Maja: Učiteljica je još u II razredu otkrila moj talenat, pa sam sa drugaricom otišla na audiciju. Ja sam prošla, ali drugarica nije.
Dunja: Sviram klavir već šest godina.
Filip: Ja sam završio muzičku školu, ali volim da sviram za sebe.

Zašto ste se odlučili baš za klavir?
Filip: Još kao mali sam zavoleo klavir jer ima najprijatniji zvuk.
Dunja: Slažem se.

Koje su vam omiljene kompozicije?
Dunja: Valceri su mi najlepši.
Filip: Ima mnogo valcera koji mi se sviđaju, ali bih izdvojio „Divlju ružu“.
Maja: Preludiji.

Najdraži nastup?
Filip: Ima mnogo dragih... možda kada sam svirao u muzeju. Nekoliko puta sam i vodio program.
Dunja: Svirala sam samo na internom.

Kako postižete da uporedo idete u i redovnu školu i u muzičku školu?
Dunja: Blizu mi je muzička. Dobro se organizujem i navikla sam.
Filip: Dok sam išao u muzičku, spas mi je bila baba koja živi u blizini muzičke, pa sam mogao da se organizujem.
Maja: Sve ja stignem i nemam nikakvih problema.

Koliko često vežbate?
Filip: Vežbao sam samo na času. Nastavnica mi je često govorila da bih daleko dogurao da sam vežbao više.
Dunja: Vežbam dvaput nedeljno i dvaput nedeljno na času.


Kako vam se zovu nastavnice?
Dunja: Ivana Dakić.
Maja: Eva Sabo.
Filip: Danica Boronka, koja mi je i uzor.

Koju muziku najviše slušate? 
Maja: Najviše slušam zabavnu muziku. Omiljena grupa mi je Nightwish.
Dunja: Pop rok.
Filip: Pop, pop rok, klasiku...


Razgovarale Milica Bozitovac, VIII2, Mirjana Ivanković, Aleksandra Terzić, V3, i Tamara Keneški, V1

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.