Radost porodičnog okupljanja

nagrađeni na konkursu
Raspust je počeo,
Štrebanje je gotovo,
sveske se bacaju,
igrice se igraju!

Sve mi je super,
sve mi je strava,
a moje matorce
od toga boli glava.

Al ću uživati,
do podne spavati,
kolače praviti
i poklone otvarati.

Jelku ću kititi,
Deda Mraza čekati,
sarmu zavijati
i s mamom ručak spremati.

Rodbina dolazi,
poklone donosi,
svi se okupljaju,
jer dobro će da klopaju.

Sestru ću gnjaviti,
brata nervirati,
babama i dedama
pesmice ću pevati.

Svi su radosni
što su se videli,
lepo se ispričali
i litar vina popili.

Al kad dođe januar šesnaesti,
ja ću od muke plakati,
u školu se mora krenuti
i za školsku slavu pripremati.

Svetog Savu mi slavimo
i himnu o njemu pevamo, a jeee.

Mihajlo Jankov, V4, I mesto na konkursu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.